Výmena tovaru zadarmo
Dorazilo mi oblečenie, ktoré mi veľkostne nesedí, čo teraz?
Aj to sa občas stáva a nie je potreba prepadať panike. Tovar je možné do 14 dní nepoužitý a nepoškodený vrátiť a my Vám ho vymeníme za inú veľkosť. Pri výmene objednávame sami dopravu priamo k zákazníkovi a navyše ju aj hradíme.
Ako postupovať, keď chcem tovar vymeniť?
Stala sa niekde chyba a vy nie ste s tovarom spokojný? Ak sa vám náš produkt z akéhokoľvek dôvodu nepáči, alebo vám nesedí, je možné ho bezplatne vymeniť do 14 dní po obdržaní.
Postup tejto výmeny je jednoduchý a zvládnete to ľavou zadnou!
1. Objednajte si bezplatnú výmenu na vymena.obliekam.sk
2. Tovar znova zabaľte tak, aby sa k nám dostalo nepoškodené a pridajte do balíčka tento reklamačný formulár
3. Akonáhle Vám potvrdíme termín odoslania nového produktu, kuriér Vám ho privezie a balíčky si iba vymeníte
Spätné zaslanie produktu je možné iba v pôvodnom stave bez známok používania. Výmenná zásielka musí obsahovať vyplnený reklamačný formulár.
Pri výmene zásielky zdarma využívame služby kuriérskej spoločnosti DPD, ktorou odosielame v najbližšom možnom termíne od prijatia vašej požiadavky.
Máte nejasnosti alebo uprednostňujete telefonický kontakt? Sme Vám k dispozícii na telefónnom čísle 0917089866 a radi Vám poradíme.
Podmienky výmeny zdarma
Tovar musí byť vrátený kompletný a nesmie javiť známky opotrebenia, používania či pranie. Služba je výhradne určená pre výmenu veľkostí a pre zákazníkov, ktorým dorazil tovar poškodený alebo sa akokoľvek odlišuje od objednaného tovaru.